زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

بازداشت شاگرد سوپر مارکت به اتهام سرقت و تجاوز

  • کد خبر: ۱۶۷۵۳۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
بازداشت شاگرد سوپر مارکت به اتهام سرقت و تجاوز
پسر نوجوان می‌گوید علاقه او و دختر صاحب‌کارش به یکدیگر باعث شده به سرقت متهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کامی شاگرد سوپرمارکت است و او را به اتهام سرقت و رابطه نامشروع بازداشت کرده‌اند. کامی ۱۷ ساله است و با شکایت صاحب‌کارش بازداشت شده است.

او از زندگی‌اش می‌گوید:

*اتهامی‌که به تو وارد شده سرقت و رابطه نامشروع است. قبول داری؟

قبول ندارم. من چندین سال است در این سوپری کار می‌کنم و هیچ وقت هم کار بدی نکرده‌ام و همیشه حساب و کتابم درست بوده، اما حالا صاحب‌کارم، چون از دستم عصبانی است من را متهم به سرقت کرده است.

*درباره اتهام رابطه نامشروع توضیح بده.

من با دختر صاحب‌کارم ارتباط داشتم برای همین پدرش از من شکایت و من را متهم به رابطه کرد.

*چرا با دختر صاحب‌کار ارتباط برقرار کردی؟

ارتباط که یک‌طرفه نبود. ساناز خودش هم می‌خواست که با من رابطه داشته باشد. او به من ابراز علاقه کرد و من هم از او خوشم می‌آمد.

*چه مدت است با هم رابطه دارید؟

حدود یک سال می‌شد رابطه داشتیم که پدرش فهمید.

*وقتی صاحب‌کارت فهمید چه واکنشی داشت؟

او من را اخراج کرد و بعد هم شکایت کرد که دخترش را اغفال کردم و از مغازه‌اش دزدی کردم در حالی که من هیچ‌کدام از این کار‌ها را نکرده‌ام.

*تو در سن مدرسه هستی، چرا به جای اینکه در مدرسه باشی سرکار بودی؟

من مدرسه هم می‌روم؛ صبح مدرسه می‌روم و بعد از مدرسه هم سرکار می‌روم، تا حدود هشت شب سرکار هستم بعد در خانه درس می‌خوانم.

*چرا کار می‌کنی؟

چون پدر ندارم و مادرم کار می‌کند، برای اینکه کمک‌خرج او باشم کار می‌کنم. در این مدت که کار می‌کردم خرج خودم و بخشی از کرایه خانه را درآوردم که این کمک بزرگی برای مادرم بود.

*پدرت کجاست؟

او چند سال قبل تصادف و فوت کرد. من و یک خواهرم با مادرم زندگی می‌کنیم.

*تلاشی برای جلب رضایت صاحب‌کارت کرده‌ای؟

او خودش می‌داند من کاری نکرده‌ام، اما از دستم عصبانی است. اول سعی کرده دخترش را وادار به شکایت کند، چون دختر شکایت نکرده، او خودش از طرف دخترش شکایت کرده است. به هر حال مادرم گفت سعی می‌کند با او صحبت کند و موضوع را حل کند، اما فعلاً بازداشت هستم.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->